پوست، مو زیبایی ماهلین

انجام خدمات زیبایی: فیلر - بوتاکس - فشیال - آنزیم - مزوتراپی - پیرسینگ - پاکسازی - لیفت با نخ - چال گونه

پوست، مو زیبایی ماهلین

انجام خدمات زیبایی: فیلر - بوتاکس - فشیال - آنزیم - مزوتراپی - پیرسینگ - پاکسازی - لیفت با نخ - چال گونه

کلاهبرداری سکه های تقلبی - هشدار ناجا دزفول

پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۳، ۰۵:۲۲ ب.ظ


جانشین فرمانده ناجا دزفول ، به شهروندان نسبت به کلاهبرداری سکه های تقلبی از طریق پیام کوتاه ، هشدار داد .

سرهنگ پاسدار عبدالسادات دستاران گفت : طی ماه های گذشته افرادی کلاهبردار جهت انجام اعمال مجرمانه ، با ارسال پیامک ، خود را از عشایر چادرنشین معرفی نموده که سکه و مجسمه هایی عتیقه یافته و به دلیل سادگی و عدم آشنایی با محیط شهری و فروشندگان ، توان فروش آن ها را ندارند . این افراد کلاهبردار از دریچه ی معنوی و مذهبی نیز وارد شده و اعلام می دارند که : “شماره و یا تلفن مد نظر را از قرآن استخاره نموده” ، و ضمن قسم دادن مخاطب ، از ایشان تقاضا می کنند که در این خصوص با کسی حرفی نزند .

این مقام انتظامی ادامه داد : این افراد شیاد ، پس از جلب نظر طعمه خود ، با ایشان وارد معامله ای صوری شده و در یک فرصت مناسب پس از دریافت پول ، با ارائه سکه تقلبی ، سریعا از محل متواری می شوند .

سرهنگ دستاران همچنین در پایان ، خاطرنشان کرد : تا کنون چندین فقره پرونده قضایی در این رابطه تشکیل شده و افراد کلاهبرداری نیز در این خصوص دستگیر شده اند ؛ اما با توجه به گستردگی این نوع کلاهبرداری ها ، لازم است شهروندان نهایت دقت را به خرج داده و به محض دریافت پیامکی با این مضمون ، مراتب را سریعا به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ و یا پلیس آگاهی گزارش داده تا ان شاءالله شاهد ریشه کن شدن این گونه کلاهبرداری ها در سطح شهرستان باشیم .



منبع روناش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی