پوست، مو زیبایی ماهلین

انجام خدمات زیبایی: فیلر - بوتاکس - فشیال - آنزیم - مزوتراپی - پیرسینگ - پاکسازی - لیفت با نخ - چال گونه

پوست، مو زیبایی ماهلین

انجام خدمات زیبایی: فیلر - بوتاکس - فشیال - آنزیم - مزوتراپی - پیرسینگ - پاکسازی - لیفت با نخ - چال گونه

قله فوجی بلند ترین کوه ژاپن

دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۰۱ ق.ظ


این کوه یک آتشفشان خاموش است که آخرین فوران آن به سال های ۱۷۰۷-۱۷۰۸ برمیگردد. 


دامنه فوجی بین مرز  شیزوکا و یاماناشی در غرب توکیو قرار دارد که در یک روز پاک آن را می‌توان دید.  همچنین موقعیت آن در ساحل  هونشوی مرکزی است که سه شهر کوچک آن را احاته کرده اند:

گوتمبا  (شرق)، فوجی یوشیدا (شمال) و فوجی نومیا (جنوب غرب). شکل استثنایی کوه فوجی که به شکل یک مخروط متقارن است

به عنوان یک نماد در ژاپن شناخته شده است و بیشتر اوقات در نقاشی ها و عکس ها نشان داده می‌شود.




فقط قله‌های بلند و مرتفع، مرگ‌آور نیستند بلکه کوه‌هایی مانند فوجی با ارتفاع 3776 مترهم می‌توانند مرگ آفرین باشند؛ کوهستان‌هایی که با درختان پوشیده شده اند.

 جنگل واقع در دامنه این کوهستان به نام آکیگاهارا، شامل درختان سر به فلک کشیده زیادی از جمله سرو، کاج و شمشاد می‌شود. کوه فوجی که در 150 کیلومتری توکیو واقع شده، در اصل یک آتشفشان غیرفعال است و جنگلی که در دامنه آن قرار دارد، یکی از معدود مکان‌هادر آن اطراف است که از گدازه‌ها و مواد مذاب آتشفشان سال 1707 در امان مانده است.

 بسیاری از کوهنوردان و جهانگردانی که به این کوه رفتند، هیچ گاه بازنگشتند و به همین دلیل ژاپنی‌ها این کوه را کوهستان مرگ می‌نامند. آنها معتقدند که در اطراف کوه فوجی، مناطقی وجود دارند که دارای خاصیت مغناطیسی هستند و همین امر، باعث می‌شود تا ردیاب‌ها نتوانند کسانی را که در این منطقه مفقود می‌شوند، پیدا کنند.

  البته این امکان نیز وجود دارد که کوهنوردان ناپدید شده، شکار حیوانات وحشی ساکن جنگل، از قبیل مارها وسگ‌های وحشی، شده باشند.

در 24 جولای 2009 اجساد دو کوهنورد که یکی از آنها آمریکایی و دیگری ژاپنی بود، پیدا شد. جسد جری یو 30 ساله در ارتفاع 1300 متری کوهستان فوجی پیدا شد و چند روز بعد نیز جسد یاماناشی اوماتا تقریبا 500 متر پایین‌تر پیدا شد.

 طبق تحقیقاتی که روی اجساد آنها انجام شد، مشخص شد که آنها از گرمازدگی و کمبود اکسیژن جان خود را از دست داده‌اند. یکی از عوامل خطر آفرین این کوهستان مسیرهایی با شیب بسیار زیاد است که صعود را دشوار می‌کنند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی