پوست، مو زیبایی ماهلین

انجام خدمات زیبایی: فیلر - بوتاکس - فشیال - آنزیم - مزوتراپی - پیرسینگ - پاکسازی - لیفت با نخ - چال گونه

پوست، مو زیبایی ماهلین

انجام خدمات زیبایی: فیلر - بوتاکس - فشیال - آنزیم - مزوتراپی - پیرسینگ - پاکسازی - لیفت با نخ - چال گونه

۱۳ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است


----------------> قابل توجه دانشجویان کلاس آزمایشگاه مقاومت مصالح آقای قمشی <----------------


جهت دریافت نمودار پیچش و محاسبات عملی «آزمایش پیچش» به ادامه ی مطلب بروید


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۳ ، ۰۱:۴۷
ماهلین


جیک جیک هر پرنده هم سرمایه ملی است:


اداره‌های سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در بعضی شهرستان‌ها چند سالی ‌است به روشی خلاقانه جاذبه جدیدی را به فهرست دیدنی‌های شهر خود افزوده‌اند: «پرنده‌نگری». این سنت نیکو دارد بین شهرهای مختلف رواج پیدا می‌کند. این پتانسیل پیش از این نیز وجود داشته، اما به‌تازگی فعال شده است. جا دارد در اطراف خود بنگریم و ببینیم چه قابلیت‌ها و جاذبه‌های طبیعی دیگری می‌توان یافت. البته با این نگرش که به موازات جلب گردشگران، راهی برای بهره‌مندی ساکنان بومی مناطق مختلف و در‌نتیجه انگیزه‌ای برای همدلی آن‌ها در حفاظت از منابع طبیعی باز شود.



۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۰:۳۹
ماهلین


«غلامحسین مظلومی» پیشکسوت باشگاه استقلال و تیم‌ملی فوتبال، شخصی که به مدت ۱۵ سال رکورددار گلزنی در سطح ملی ایران بود، پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری سرطان عصر چهارشنبه 93/8/28 در بیمارستان درگذشت...


هرجا هستی آسمانت همیشه آبی...



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۰:۲۳
ماهلین


آیا تا به حال، چگو نگی کارکرد وسایلی مانند چرخهای اسکیت یا موتور های الکتر یکی که به نرمی و با سرعت می چرخند شما را متعجب ساخته است ؟علت را می توان در کلمه ی کوچک و ساده ی یاتاقان (bearing)  یافت. یاتاقانها ممکن است در ابزارهایی که ما همه روزه از انها استفاده می کنیم وجود داشته باشند بدون یاتاقان، می بایست پیوسته اجزایی را که تحت اصطکا ک خراب می شوند عوض کرد.

دراین مقاله می آموزیم که یاتاقان ها چگونه کار می کنند و به برخی از انوا یاتاقان ها گذری اجمالی خواهیم داشت


۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۳ ، ۲۳:۱۳
ماهلین


گونه های جانوری در خطر انقراض طبیعت دزفول:


سمندر امپراطور:

سمندر امپراطور به طول تقریبی ۱۴ سانتیمتر از زیبا‌ترین گونه‌های سمندر بوده که جزء خزانه ژنتیکی با ارزش فون دوزیستان ایران است. این سمندر که با نام­ های مختلف «سمندر نارنجی قیصری، سمندر لرستانی یا سمندر امپراطور» و نام علمی “Neurergus kaiseri” شناخته می ­شود در منطقه­ ی شمال خوزستان و ارتفاعات شهرستان دزفول در آب­ های خنک و آبشاری، و در ارتفاع حدود ۵۰۰ تا ۱۷۰۰ متر بالاتر از سطح دریا زندگی می­کند. این سمندرها بر پشت خود خال­ ها یا نوارهای زرد یا نارنجی قرمز دارند. این گونه سمندر یکی از زیباترین دوزیستان جهان است که در عین حال کمترین پراکنش را دارد و در خطر انقراض قرار دارد. بنابرین دارای اهمیت فوق العاده‌ ملی و بین المللی است. حضور انسان خطرات بالقوه‌ ای را برای ادامه حیات این جاندار زیبا سبب شده است که‌ در زیستگاه‌های مختلف متفاوت است، این خطرات شامل: گردشگری ناآگاهانه، جاده سازی، چرای دام، کشاورزی و برداشت آب توسط انسان، تجارت و خرید و فروش این گونه و … می­ باشند. در واقع فعالیت­ های ناآگاهانه انسانی مهم‌ترین عامل تهدیدکننده این گونه زیبا و کمیاب است.


گونه های بیشتر در ادامه مطلب



۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۷:۳۱
ماهلین


رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول از اجرای پایش طرح آموزشی « محیط‌ یار » در شهرستان خبر داد.

فرهاد قلی‌نژاد امروز اظهار کرد: پس از اجرای طرح آموزشی محیط‌ یار در دزفول و انتخاب محیط یاران در مدارس شهرستان، برنامه پایش طرح آموزشی محیط‌ یار در سطح مدارس دزفول آغاز شده است.


طرح محیط یار


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۳ ، ۱۳:۱۲
ماهلین


با انتقال آب از کارون به زاینده رود عطش آب در اصفهان برطرف نمی شود.


دکتر مهدی قمشی در گردهمایی اعضای سازمان مشارکت های اجتماعی – فرهنگی استان خوزستان "سما"  با عنوان " نگاهی انتقادی به طرح های انتقال آب و چالش های مرتبط با آن " حضور یافت و به بیان دیدگاه های خود در این خصوص پرداخت .

وی در عین حال  به سوالات اعضای این سازمان مردم نهاد پاسخ گفت .

استاد نمونه ی کشوری  با اشاره به طرح های انتقال آب از کارون و دز خاطر نشان کرد که در حال حاضر آب  از سرشاخه های کارون و دز توسط ۴ تونل به زاینده رود هدایت شده و یا در آینده خواهد شد.


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۳ ، ۲۳:۵۲
ماهلین

دود ناشی از آتش سوزی زباله در مناطقی از بخش چغامیش دزفول علاوه بر آلودگی هوا و محیط زیست ، سلامت ساکنان منطقه را نیز به خطر انداخته است.

دفع غیر بهداشتی زباله و آتش زدن آنها در اطراف روستای ماهور برنجی محل انباشت زباله های شهرستان دزفول در بخش چغامیش موجب آلودگی هوا و گسترش دود غلیظی در هوای منطقه شده به طوریکه ساکنان محلی از این بابت در رنج می باشند.


زباله سوزی دزفول


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۳ ، ۲۳:۴۳
ماهلین


این دوره ی آموزشی رو تابستون 93 بر روی یکی از برفچال های کول جنون (اشترانکوه) گذروندم و باعث افتخارم بود که استاد جباری (هیمالیانورد و مربی فدراسیون) و خانم رضایی و آقای زارع (هیمالیانورد و مدرسین فدراسیون) مباحث عملی و تئوری برف و یخ رو بم آموزش دادن...


جناب شهنام جباری، استاد عزیزم


شهنام جباری


۳ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۳ ، ۲۰:۳۳
ماهلین


حفظ آب بدن برای داشتن یک روز سالم و موفق کوهنوردی الزامی است به خصوص در برنامه های طولانی تر کوهنوردی، دهیدراتاسیون ( کم شدن آب بدن ) می تواند شما و هم نوردانتان را در معرض خطرات شدید جسمی قرار دهد. کم آبی سبب تغییراتی در وضعیت شیمیایی بدن می شود که نتیجه آن اختلال عضلانی است . در عین حال قدرت تصمیم گیری را هم مختل می کند . آنچه در تحقیقات پزشکی سبب حیرت شده است، این است که حتی میزان کم آبی (دهیداتاسیون) روی سیستم قلبی – عروقی و سیستم تنظیم دمای مرکزی بدن تاثیر می گذارد و نتیجه این اختلالات عدم توانایی در اجرای درست برنامه است . در اینجا ما اطلاعاتی را به شما عرضه می کنیم که شما و تیم تان احساس کنید که در بالاترین نقطه دنیا هستید .


حفظ آب بدن


۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۳ ، ۲۲:۲۱
ماهلین


برای بچه های مکانیک سیالات یک کتاب ارزشمند دارم:


دانلود کتاب انتخاب پمپ ( حجم فایل 27 مگابایت )


این هم یک جزوه ی کامل از نکات مهم مبحث کمپرسورها:


دانلود جزوه مبحث کمپرسورها




نکته: این کتاب و جزوه، توسط دکتر قلمباز معرفی شدن

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۳ ، ۲۱:۵۹
ماهلین


لنگر کوه... یک سال پیش... یادش بخیـــــــــــــــــر



کارگاه سنگنوردی


۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۳ ، ۱۹:۰۸
ماهلین


تاسوعا، جمعی از دوستان، هیئت سنج و دمام « عاشقان ابوالفضل العباس » کوی ارغوان


محرم دزفول

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۹۳ ، ۱۵:۵۲
ماهلین