پوست، مو زیبایی ماهلین

انجام خدمات زیبایی: فیلر - بوتاکس - فشیال - آنزیم - مزوتراپی - پیرسینگ - پاکسازی - لیفت با نخ - چال گونه

پوست، مو زیبایی ماهلین

انجام خدمات زیبایی: فیلر - بوتاکس - فشیال - آنزیم - مزوتراپی - پیرسینگ - پاکسازی - لیفت با نخ - چال گونه

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است


گرم کردن بدن و انجام نرمش ها (مخصوصا کششی) قبل از صعود به قله، یا اجرای یک برنامه ی کوهپیمایی، برای کوهنوردان یک امر بسیار بسیار مهم است ولی متأسفانه زیادند کسانی که در اجرای برنامه تعجیل کرده و بعضاً چوبش را هم می خورند. مشکلاتی که ممکن است بر اثر گرم نکردن بدن قبل از یک ورزش سنگین مثل کوهنوردی برای بدن بوجود آید بسیارند و خود یک مبحث گسترده است و در بحث ما نمی گنجد، بلاگ ماه بان در اینجا می خواهد شما را با انجام چند نرمش کششی قبل از اجرای برنامه ی کوهنوردی آشنا سازد. ( زمان نرمش ها و گرم کردن بدن بستگی به سنگینی برنامه دارد)


حرکات ورزشی در ادامه ی مطلب...



۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۰
ماهلین


دره ای متصل به « کول خرسون » که مسیری تنگ و تاریک دارد، دو سالی بود که مورد تحقیق و پژوهش، و برنامه ریزی بود و سه بار برای شناسایی پیمایش شد.

در تاریخ یکم خرداد ماه 1394 این دره توسط چهار تن از کوهنوردان دزفول و هیئت کوهنوردی دزفول، تا انتها پیمایش و مسیر آن گشایش شد. پیمایش این دره 13 ساعت به طول انجامید و در برخی از قسمت ها نیاز به زدن کارگاه و استفاده از ابزار است.

نام این دره را « کول کورون » نامیدند... معنی: دره ی کورها، دلیل نامگزاری: تاریک بودن دره است و با ورود به آن انسان احساس کور بودن می کند.

کول: در گویش دزفولی به معنای دره می باشد.

کورون: در گویش دزفولی به معنای کورها است.

عکس بیشتر در ادامه ی مطلب...




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۷
ماهلین