پوست، مو زیبایی ماهلین

انجام خدمات زیبایی: فیلر - بوتاکس - فشیال - آنزیم - مزوتراپی - پیرسینگ - پاکسازی - لیفت با نخ - چال گونه

پوست، مو زیبایی ماهلین

انجام خدمات زیبایی: فیلر - بوتاکس - فشیال - آنزیم - مزوتراپی - پیرسینگ - پاکسازی - لیفت با نخ - چال گونه


“فرهاد قلی نژاد” روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با انتقاد از قطع چند اصله درخت کهنسال در بلوار ۴۵ متری شهر دزفول از سوی شهرداری افزود:در این اقدام که اعتراض اهالی محل را نیز به دنبال داشته چهار اصله درخت از جمله دو اصله درخت کنار کهنسال قطع شد.
وی افزود: در چند ماه اخیر نیز بخشی از فضای سبز دزفول از جمله درختان چند نقطه این شهر به صورت غیر کارشناسی هرس شده است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست دزفول هرس غیر کارشناسی درخت کنار کهنسالی معروف به”کنار سید ولی” در هسته مرکزی شهر دزفول را از دیگر اقدامات غیر کارشناسی شهرداری در خسارت به فضای سبز و گونه درخت کنار دانست و افزود: این کنار کهنسال که به نوعی مورد احترام مردم است به صورت غیر کارشناسی هرس شده و اعتراض مردم را به دنبال داشته است.
قلی نژاد تاکید کرد: قطع درختان طبق قانون باید با هماهنگی کمیته قطع اشجار و ستاد نهضت سبز صورت گیرد.
وی همچنین اظهار داشت: شهرداری دزفول اخیرا قصد داشت تعدادی از درختان کنار و نخل های میدان شیخ انصاری نیز را قطع کند که با حکم قضایی از این اقدام شهرداری جلوگیری شد.
رییس اداره حفاظت محیط زیست دزفول خواستار توجه بیشتر شهرداری به حفاظت از فضای سبز و درختان کهنسال شد.
“محمدرضا کرمی نژاد” شهردار دزفول نیز در واکنش به سخنان رییس اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان گفت:شهرداری دزفول برای قطع حتی یک اصله درخت و یا هرس درختان مجوز لازم را از کمیته قطع اشجار اخذ کرده و نسبت به حفظ فضای سبز نیز بسیار حساس است.
وی افزود: قطع چهار اصله درخت در بلوار ۴۵ متری دزفول به منظور تعریض مسیر تردد خودروها و حل مشکل گره ترافیکی در محدوده مذکور با مجوز کمیته قطع اشجار صورت گرفته است.
مدیر عامل سازمان فضای سبز شهرداری دزفول نیز گفت:با توجه به عرض کم بلوار ۴۵ متری دزفول به سمت میدان پرچم لذا در راستای تعریض این محدوده چند اصله درخت که در مسیر تردد بودند با مجوز کمیته قطع اشجار قطع شد.
” علیرضا چیت زن زاده ” افزود: در محدوده مذکور به دلیل عرض کم خیابان تاکنون چندین حادثه رانندگی و بعضا منجر به فوت گزارش شده است ضمن اینکه برای اجرای طرح های عمران شهری بنا به ضرورت طرح بعضا چند اصله درخت نیز قطع می شود.
وی همچنین بیان داشت: شهرداری دزفول و سازمان فضای سبز این شهرداری نسبت به حفظ فضای سبز و درختان بسیار حساس بوده به طوریکه دزفول از نظر سرانه فضای سبز در استان خوزستان رتبه اول را دارد.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۷
ماهلین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی