پوست، مو زیبایی ماهلین

انجام خدمات زیبایی: فیلر - بوتاکس - فشیال - آنزیم - مزوتراپی - پیرسینگ - پاکسازی - لیفت با نخ - چال گونه

پوست، مو زیبایی ماهلین

انجام خدمات زیبایی: فیلر - بوتاکس - فشیال - آنزیم - مزوتراپی - پیرسینگ - پاکسازی - لیفت با نخ - چال گونه

پروژه برج طاووس در دزفول ...

جمعه, ۱۲ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۱۹ ب.ظ


شهردار دزفول از شروع بکار مجدد پروژه برج طاووس بعد از ۲ سال خبر داد.
به گزارش شبکه  اطلاع رسانی دزنا ۲۴ “محمدرضا کرمی نژاد” با اعلام این خبر گفت: طی جلسه‎های متعدد و پیگیری‎های مکرر در مورد شروع بکار پروژه برج های طاووس که بین شهرداری و سرمایه گذار برگزار شد؛ سرانجام مقرر گردید عملیات احداث برج های سه‎گانه طاووس هرچه زودتر آغاز گردد.
وی افزود : طی این جلسات با برداشتن موانع پیش روی سرمایه گذار این پروژه مهم که عملیات آن حدود ۲ سال به تعویق افتاده بود؛ آغاز می‎شود. همچنین طراحی و کاربری های مختلف آن برابر با ضوابط شهرسازی بررسی شده و به تصویب رسید.
شهردار دزفول ضمن بیان اهمیت این پروژه برای شهروندان تصریح کرد: این برج سه قلو که با اهداف تجاری، فرهنگی و گردشکری با طراحی زیبا احداث می شود، تاثیر بسزایی در پیشرفت و آبادانی شهر و تقویت صنعت گردشگری دزفول خواهد داشت و بسیاری از نیازمندی های دزفول مانند هتل، سینما، سالن اجتماعات ، رستوران ،بازار و غیره را برطرف خواهد کرد.
کرمی‎نژاد  یادآور شد: این برج‎ها با اعتباری بالغ بر۶هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال از طریق سرمایه گذار احداث خواهند شد که با ساخت این پروژه ، امیدواریم به انتظار چند ساله شهروندان عزیز پایان دهیم.



منبع دزنا24

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی