پوست، مو زیبایی ماهلین

انجام خدمات زیبایی: فیلر - بوتاکس - فشیال - آنزیم - مزوتراپی - پیرسینگ - پاکسازی - لیفت با نخ - چال گونه

پوست، مو زیبایی ماهلین

انجام خدمات زیبایی: فیلر - بوتاکس - فشیال - آنزیم - مزوتراپی - پیرسینگ - پاکسازی - لیفت با نخ - چال گونه

به گزارش سرویس اجتماعی دزفول امروز: ظهر امروز سه شنبه اولین نشست خبری فرماندار ویژه دزفول به همراه معاونین فرماندار با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات فرمانداری ویژه دزفول برگزار و طی آن مهندس” حبیب آصفی” به تشریح عملکرد ۹ ماهه فرمانداری دزفول پرداخت.

حتی در مورد کاری که تنها حرفش زده شده مصاحبه می شود

فرماندار ویژه دزفول تجربه مصاحبه ها را تجربه ای خوب ندانست و در توضیح آن گفت: متأسفانه در کشور حتی قبل از کلنگ زنی در مورد کاری که تنها حرفش زده شده ، مصاحبه می شود و مورد سوء استفاده قرار می گیرد و من بالاجبار و تحت فشار روحی راضی به این اقدام شدم.

باید بجای حرف، کار کرد

آصفی، با بیان اینکه همه ایران یکپارچه برای این انقلاب فداکاری کرده و شهدای بسیاری تقدیم نظام شده و باید بجای حرف، کار کرد ، گفت: ۹ ماهی است که افتخار خدمت به مردم دزفول نصیبم شده و از همان اول هم می دانستم که سختی های فراوانی در پیش رو دارم .این سختی و نگرانی نه از منظر مدیریت بلکه از منظر هزاران ظرفیت مغفول مانده در دزفول بود.

وی ظرفیت های متعدد دزفول در حوزه های متعدد را برشمرد و گفت: در حوزه گردشگری، صنعتی، کشاورزی و اجتماعی دزفول دارای ظرفیت های عظیمی است و یکی دیگر از ظرفیت های عظیم دزفول، مدیران ارشد دزفولی در تهران است که هر کدام می توانند استانی را پشتیبانی کنند.

آصفی، عدم ثبات برنامه ریزی ها در مدیریت ها را مورد انتقاد قرار داد و افزود: با تغییر فرمانداران و استانداران، سمت و سوی تحولات تغییر کرده است.

IMG 3488 هدیه مقام معظم رهبری به مردم دزفول / هیچ کاندیدی نمی تواند ادعا کند که او مشکل فرودگاه را حل کرده است/ چرایی رشد 60 درصدی قیمت نان در دزفول


کابینه قدرتمند مقتدایی/ تردد ۱۰ هزار پلاک اروند در استان

فرماندار ویژه دزفول، روی کار آمدن دولت تدبیر و امیدوتشکیل کابینه دکتر مقتدایی در استان ، که از آن به کابینه قدرتمند یاد می کند ، را مورد اشاره قرار داد و گفت: یکی از کارهای مهم دکتر مقتدایی برطرف کردن تمام مشکلات “خودروی پلاک اروند” در استان بود که علاوه بر ایجاد زیباسازی شهری، امکان استفاده از خودروهای مناسب را برای هزاران متخصص، سرمایه دار و نخبگان استان فراهم کرد که اکنون بیش از ۱۰ هزار خودرو پلاک اروند در استان در حال تردد است.

معاون استاندار خوزستان، تصریح کرد: تقویت منطقه آزاد اروند و ایجاد بندر شادگان توسط استاندار خوزستان، تحولات اساسی در حوزه عمران و آبادی شرق و جنوب خوزستان ایجاد خواهد کرد که خدمات این بندر به شادگان، هندیجان، امیدیه، آغاجاری و بهبهان خواهد رسید.

در دست احداث بودن پارکهای آبی بعنوان عوامل مهم گردشگری در استان، موضوع دیگری بود که آصفی به آن اشاره و گفت: بخشی از برنامه بهره برداری از این پارکها بدلیل ظرفیت های دزفول، در این شهر خواهند بود.

الزام دستگاههای استانی برای خرید محصولات درون استان

فرماندار ویژه شهرستان دزفول، ادامه داد: یکی از اقدامات مهم استاندار خوزستان، الزام و اجبار دستگاه های اجرایی و اداری استان به خرید محصولات مورد نیاز خود از تولیدات داخل استان و پایش مستمر این امرکه مانع از خروج رقم های کلانی از استان شده است.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد اقلام مورد نیاز استان از داخل استان تأمین می شود، ابراز داشت: کالاهایی نیز که در استان تولید نمی شوند توسط کارگزاران خوزستانی تامین می شود تا منافع اشتغال و گردش سرمایه در خوزستان صورت گیرد.

دزفول، شهرستان برتر در برگزاری همایش نماز در خوزستان

برگزاری نشست بزرگداشت نمایندگان فقید و شهید استان، اجلاسیه سراسری پیرغلامان حسینی(ع)، اجلاس سراسری نماز و تجلیل از مدیران سیاسی و اجرایی خوزستان در دوران دفاع مقدس، اقدامات مهم اجتماعی صورت گرفته در خوزستان بود که معاون استاندار خوزستان مطرح و گفت: برخی از این موارد ابتکاری بوده بطوری که سایر استانها نیز از آن الگو گیری کرده اند.

آصفی ، برگزاری همایش بزرگ نماز در شهرستان دزفول را یادآور شد و بیان کرد: شهرستان دزفول، بعنوان شهرستان برتر در برگزاری همایش نماز در خوزستان شناخته شده است.

تولید یک میلیون تن محصولات سالم و ارگانیک

وی در ادامه به بیان ظرفیت های شهرستان پرداخت و خاطر نشان کرد: دزفول قطب کشاورزی منطقه است و بخشی از محصولات منطقه با “برند دزفول” در مناطق مختلف کشور و کشورهای منطقه صادر می شود.

فرماندار ویژه دزفول تصریح کرد: یک میلیون تن محصولات سالم و ارگانیک در دزفول تولید می شود که در ایران منحصر به فرد است.

حبیب آصفی، جلوگیری از واردات مرکبات به کشور را یکی از اقدامات مهم دولت عنوان و اظهار داشت: این اقدام دولت باعث شد برای اولین بار در تاریخ دزفول، قیمت پرتقال صادراتی دزفول کمتر از ۲ هزار و ۵۰۰ تومان و سبزیجات صادراتی دزفول کمتر از یک هزار تومان نرسید که کمک مهمی به کشاورزان بود.

احداث کارخانه قند با ظرفیت ۵ هزار تن

وی ابراز کرد: خدمات بخش کشاورزی بدلیل تعطیلی کارخانه قند، آسیبهای فراوانی دید و خسارات فراوانی به اقتصاد منطقه وارد شده است ، چراکه چغندر کاران به سیفی کاری روی آوردند و بازار تحمل چنین حجمی از تولید را نداشت به همین خاطر بسیاری از محصولات تولیدی در سالهای گذشته در زیر خاک دفن می شدند.

آصفی افزود: عقلانیت و تشویق مسئولین باعث شد تا ۲ هزار هکتار زمین زیرکشت چغندر قند رفته که علاوه بر ارزش افزوده و افزایش تولید شکر موجب غنی شدن زمین از مواد آلی شده است و مازاد تولید سیفی حذف می شد.

فرماندار ویژه دزفول و معاون استاندار خوزستان به احداث کارخانه قند با ظرفیت ۵ هزار تن در روز، در آینده نزدیک خبر داد و خاطر نشان کرد: این کارخانه که با سرمایه ۴ هزار میلیارد ریال در مجتمع شهید رجایی با ۲۰ درصد سرمایه اولیه توسط شرکت شهید رجایی و با مشارکت بنیاد برکت، بنیاد کوثر جهاد، سازمان تعاون روستایی و سازمان اتکا (مجتمع شهید رجایی و بهشتی) و قرارگاه جهاد کشاورزی سپاه احداث و راه اندازی خواهد شد.

مصادره کثیف و چندش آور برخی کاندیداهای مجلس آینده

وی مصادره این اقدامات توسط برخی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی را کثیف و چندش آور خواند و گفت: تفکیک قوا در قانون اساسی دیده شده و همان طور که به بنده بعنوان یک مدیر اجرایی اجازه قانون گذاری و یا قضاوت نمی دهد به قضات و نمایندگان مجلس نیز دخالت در امور اجرایی را ندارد.

فرماندار ویژه دزفول که از مصادره اقدامات مسئولین اجرایی توسط برخی کاندیداهای انتخابات آینده به شدت عصبانی شده بود گفت: کار اجرایی وظیفه دستگاه های اجرایی است و اقدامات افرادی که قصد فریب افکار عمومی را دارند و در حال بهره برداری سوء هستند، ما را مجبور به روشن سازی و بیان اقدامات صورت گرفته نموده است.

راه اندازی اولین مرکز تولید بذر کشور در دزفول

حبیب آصفی ادامه داد: ۵۰ هکتار ازمجتمع گلخانه ای که زیرساخت های آن آماده شده ولی بلااستفاده مانده بود، با مذاکرات صورت گرفته با دکتر رئوفی مسئول قرارگاه جهاد کشاورزی سپاه، در اختیار سپاه قرار گرفته و قرار است به مرکز تولید بذر کشور تبدیل شود.

فرماندار ویژه دزفول با بیان اینکه ۹۵ درصد بذر کشور وارداتی است، تاکید کرد: این مرکز که اولین مرکز تولید بذر کشور خواهد بود، به نیاز کشور به واردات بذر پایان می دهد.

IMG 3501 هدیه مقام معظم رهبری به مردم دزفول / هیچ کاندیدی نمی تواند ادعا کند که او مشکل فرودگاه را حل کرده است/ چرایی رشد 60 درصدی قیمت نان در دزفول

احداث مجتمع ۲ هزار رأسی گاومیش و ۳ هزار قطعه شترمرغ

مجتمع تولید ۲ هزار رأسی گاومیش و ۳ هزار قطعه ای شترمرغ ، دیگر تعهدات قرارگاه جهاد کشاورزی سپاه بود که آصفی آنها را مورد اشاره قرار داد و گفت: مجتمع گاومیش داری با ورود گاومیش نژاد ایتالیایی با تولید روزانه ۳۰ لیتر شیر در روز علاوه بر افزایش تولید شیر، تحول ژنتیکی در منطقه بوجود خواهد آورد.

وی ادامه داد: زمین مجتمع ۳ هزار قطعه ای شترمرغ در منطقه شوهان تحویل داده شده که امیدواریم تا پایان سال اقدامات خوبی در این خصوص صورت گیرد.

سرمایه گذاری بانک کارآفرین در پتروشیمی دزفول

آصفی در بخش دیگری از سخنان خود، مجتمع های صنعتی شهرستان را مورد اشاره قرار داد و گفت: تولیدات برنامه ریزی شده برای پتروشیمی دزفول، اتانول و متانول بود که نیازبه ۳۵۰ کیلومتر لوله کشی داشت، اما چون امکان این کار نبود، محصول تولیدی آن را به اوره و آمونیاک تغییر دادیم که این محصولات با استفاده از گاز ترش منطقه قابل تولید است.

فرماندار ویژه دزفول تصریح کرد: تولید یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن کود اوره با اولویت مصرف داخل با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیون دلار و اشتغال زایی بسیار بالا از مشخصات پتروشیمی دزفول است توسط بانک کارآفرین به مدیریت آقای کیانی از فرزندان دزفول در محل پادگان قائمیه احداث خواهد شد.

وی به تحویل ۳۰۰ هکتار از مجموع هزار هکتار پادگان قائمیه برای تأمین زمین برخی صنایع اشاره و گفت: این قطعه زمین برای پروژه هایی که تامین زمین ها مشکل دارد اختصاص داده خواهد شد.

کارخانه سیمان توجیه اقتصادی ندارد اما…

آصفی تولید سیمان در کشور را دارای توجیه اقتصادی ندانست و افزود: در حال حاضر ۸۵ میلیون تن ظرفیت تولید سیمان در کشور وجود دارد که مصرف داخل را تامین می کنند ولی یک گروه سرمایه گذار کره ای اعلام کردند که حاضر به سرمایه گذاری ساخت شرکت سیمان در دزفول برای صادرات هستند که در حال مذاکره هستیم.

نیروگاه سیکل ترکیبی ۱۵۰۰ مگاواتی شمال خوزستان در دزفول

نیروگاه سیکل ترکیبی دیگر مجتمع صنعتی بود که معاون استاندار خوزستان آن را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: مجوز یک هزار و ۵۰۰ مگاوات نیروگاه سیکل ترکیبی به شمال خوزستان داده شده که بانک کارآفرین تعهد تأمین سرمایه یک هزار مگاوات را به عهده گرفته و شرکت بازرگانی نعمت تامین سرمایه ۵۰۰ مگاوات دیگر را نیز متعهد شده و ما نیز تمام مشکلات سر راه آنها برای این سرمایه گذای را مرتفع خواهیم نمود .

تبدیل پادگان باکری به منطقه ویژه اقتصادی

حبیب آصفی گفت: در حال مذاکره برای گرفتن کل پادگان شهید باکری برای احداث منطقه ویژه اقتصادی با هماهنگ قرارگاه سازندگی سپاه هستیم که در این رابطه موافقت های اولیه صورت گرفته و پیگیری ها همچنان ادامه دارد و امیدواریم تا پایان سال این موضوع حل شود.

هدیه مقام معظم رهبری به مردم دزفول

وی با مورد اشاره قرار دادن برگزاری ۲ جلسه با ستاد کل نیروهای مسلح برای حل مشکل ۱۳ ساله ترمینال فرودگاه دزفول، اضافه کرد: با وجود دستور صریح رهبر معظم انقلاب، مشکل ۱۳ ساله اختصاص ۸ هکتار از پایگاه برای احداث ترمینال فرودگاه ، این موضوع تا کنون حل نشده بود که با این جلسات زمین انتخاب و قیمت گذاری شد و با پرداخت هزینه ی آن ، تحویل مجموعه شهرستان خواهد شد.

معاون استاندار خوزستان، این قطعه زمین را هدیه مقام معظم رهبری به مردم مقاوم دزفول عنوان و گفت: این هدیه مقام معظم رهبری را روی چشم می گذاریم و هدیه گرانبهایی است که باید آن را قدر دانست و نباید از آن برای انتخابات سوء استفاده شود.

IMG 3496 هدیه مقام معظم رهبری به مردم دزفول / هیچ کاندیدی نمی تواند ادعا کند که او مشکل فرودگاه را حل کرده است/ چرایی رشد 60 درصدی قیمت نان در دزفول

هیچ کاندیدی نمی تواند ادعا کند که او مشکل فرودگاه را حل کرده است

آصفی تاکید کرد: تمام اسناد، ادله، مدارک و مکاتباتی که نشان دهنده پیگیری مجموعه فرمانداری برای حل این مشکل ۱۳ ساله وجود دارد و کاندیدایی نمی تواند ادعا کند که او آن را حل کرده است.

وی ادامه داد: مدتی بود که مشکلات جدی در پرواز داشتیم و پروازها در حد مقدورات انجام می شد ولی با فشارهای زیاد موفق شدیم تعداد این پروازها را به ۲۶ پرواز افزایش و به زودی پرواز ماهان به دزفول افزوده می شود.

فرماندار ویژه دزفول، تعداد پروازهای دزفول در حال حاضر را خوب عنوان و گفت: با این افزایش پرواز، قریب ۸ هزار سفر طی یک هفته در دزفول ثبت می شود.

مهندس آصفی، از افزوده شدن دو مسیر پروازی دزفول به کیش و دزفول به مشهد و بالعکس تا پایان سال خبر داد و گفت: هدف از افزودن مسیر دزفول به مشهد، جنبه زیارتی و مسیر دزفول به کیش به منظور بازرگانی و تجاری صورت گرفته است.

وی نداشتن بودجه مصوب برای فرودگاه را یکی از مهمترین مشکلات فرودگاه دزفول عنوان و گفت: با پیگری های فراوان برای سال آینده ردیف بودجه ایجاد خواهد شد که بسیار در وضعیت فرودگاه مؤثر است.

تحویل زمین برای فرودگاه غیر نظامی در دزفول

فرماندار دزفول اظهار کرد: زمین برای ساخت فرودگاه غیرنظامی و پروازهای تفریحی با باند ۸۰۰ متری در مساحت ۴ هکتاری پشت مجتمع گلخانه ای داده شده که با ۲ فروند هواپیمای کوچک، گلایدر، پاراگلایدر و گراجر موتوری در اختیار آنها قرار گرفته است.

بهره برداری از کارخانه لوله های درون چاهی دزفول ، کشور را از واردات این محصول بی نیاز می کند

آصفی به احداث شرکت لوله سازی با سرمایه گذاری ۱۲ هزار میلیارد ریالی بانک کارآفرین در دزفول خبر داد و گفت: این شرکت با ظرفیت ۴ هزار تن لوله بدون درز درون چاهی جنب مجتمع فولاد احداث می شود که کارخانه فولاد می تواند مواد اولیه شرکت لوله سازی که فولاد خام است را تهیه کند که با خط ۳۰۰ متری، هر دو شرکت به هم متصل می شوند.

وی با بیان اینکه زمین ساخت شرکت لوله سازی، تحویل سرمایه گذار داده شده ، ادامه داد: لوله های درون چاهی یکی از تکنولوژی های بسیاربالا است که ۹۰ درصد نیاز کشوربه این محصول را برطرف ومملکت را از واردات این محصول بی نیاز خواهد کرد ، ساخت این کارخانه علاوه بر بی نیاز کردن کشور به واردات، بطور مستقیم ۷۰۰ نفر را مشغول به کار خواهد کرد.

اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای شرکت های دزفولی دارای مشکل نقدینگی

فرماندار دزفول، در بخشی از سخنان خود، محرومیت مناطق مختلف شهرستان دزفول را یادآور شد و گفت: بنیاد برکت در مناطق محروم مسجد سلیمان اقدام به ساخت مدرسه نموده و بصورت مشارکتی احداث کارخانجات صنعتی را انجام داده و پس از ساخت و بهره برداری اقدام به فروش سهم خود کرده است.

مهندس آصفی ابراز کرد: به این منظور با آقای مخبر از فرزندان دزفول و رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) که بنیاد برکت زیرمجموعه آن است، مذاکراتی صورت دادیم که مقرر شد، یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای مشارکت در صنایع دچار مشکل دزفول اختصاص دهند که با این پول، مشکل بسیاری از صنایع دزفول که در حال ورشکستگی هستند، برطرف خواهد شد.

ساخت تمام مدارس و مساجد مناطق محروم دزفول توسط بنیاد برکت

وی افزود: همچنین قرار شد که بنیاد برکت هزینه ساخت همه مساجد و مدارس مناطق محروم سردشت و شهیون دزفول را پرداخت کند که در گام اول دستور ساخت ۱۰ مسجد و ۱۰ مدرسه در این مناطق داده شده که این امر چهره منطقه را دگرگون خواهد کرد.

IMG 3509 هدیه مقام معظم رهبری به مردم دزفول / هیچ کاندیدی نمی تواند ادعا کند که او مشکل فرودگاه را حل کرده است/ چرایی رشد 60 درصدی قیمت نان در دزفول

آصفی اولویت اول مناطق محروم دزفول را مسئله راه دانست و گفت: ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از طریق ماده۱۸۰ در نظر گرفتیم که امیدواریم با حضور مسئولین بنیاد مسکن در دزفول و بازدید از منطقه ، گشایشی در بودجه صورت گیرد.

تحویل رایگان زمین به شرکت های معتبر برای سرمایه گذاری در دزفول

فرماندار ویژه دزفول با تاکید بر حمایت از همه سرمایه گذاران شرکت های معتبر برای سرمایه گذاری در دزفول تصریح کرد: از تمامی شرکت های معتبر برای سرمایه گذاری در دزفول حمایت می کنیم و به آنها زمین رایگان تحویل خواهیم داد.

پیشرفت ۳۵ درصدی شرکت فولاد دزفول

شرکت فولاد موضوع دیگری بود که مهندس آصفی به تشریح آخرین وضعیت آن پرداخت و اذعان کرد: آقای جابریان، پدر فولاد ایران، سرمایه گذار این پروژه است که این کارخانه پیش از این ۱۰ درصد پیشرفت داشته و با اقدامات صورت گرفته در این مدت پیشرفت آن بیش از ۳۵ درصد بوده است.

وی با اذعان به حل مشکل آب، برق و گاز این کارخانه افزود: ۳۰ هکتار زمین برای احداث ایستگاه ۴۰۰ مگاواتی برق کارخانه فولاد اختصاص داده شده که این ایستگاه علاوه بر تامین برق کارخانه بدلیل اتصال به شبکه برق، بخشی از مشکل برق منطقه را نیز حل خواهد کرد.

آصفی از احداث ۲ حلقه چاه آب برای کارخانه فولاد خبر داد و با انتقاد از مصادره این کارخانه توسط نماینده دزفول اظهار کرد: در پیگیری کارخانه فولاد، ۹۰ درصد کار توسط مجموعه فرمانداری دزفول انجام و درصدی از کار توسط دفتر نماینده صورت گرفته که متأسفانه این پروژه را کاملا مصادره کردند که سرمایه گذار نیز با شنیدن این خبر بسیار ابراز تاسف کرد.

آزاد راه و راه آهن دزفول…

فرماندار ویژه دزفول همچنین افزود: تعیین مسیر آزاد راه و پیدا کردن سرمایه گذار برای آن دو موضوع جدا از هم در مورد آزاد راه است. هر چند مسیر تا کنون تصویب نشده ولی سرمایه گذاری برای اجرای آن اعلام آمادگی کرده که در صورت تصویب به سرعت عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی افزود: بدلیل اولویت های متعدد و جاذبه های مسیر دزفول، گتوند، شوشتر احتمال تصویب این مسیر بسیار زیاد است.

آصفی با بیان اینکه راه آهن در حریم آزاد راه ایجاد خواهد شد اظهار کرد: دو مسیر ۹ کیلومتری و ۱۵ کیلومتری برای اتصال دزفول به راه آهن وجود دارد اما بدلیل جاذبه ها و اتصال چند شهر دیگر از طریق مسیر ۱۵ کیلومتری، بدنبال این مسیر هستیم که با انجام آن کمک شایانی به کارخانجات فولاد و لوله سازی خواهد کرد که در صورت موافقت کارهای اجرایی آن نیز شکل خواهد گرفت.

IMG 3516 هدیه مقام معظم رهبری به مردم دزفول / هیچ کاندیدی نمی تواند ادعا کند که او مشکل فرودگاه را حل کرده است/ چرایی رشد 60 درصدی قیمت نان در دزفول

به جای حذف باغات بدنبال ساماندهی آنها هستیم

فرماندار ویژه دزفول با اشاره به برخی تنگ نظری ها در مورد باغات دزفول تصریح کرد: با قاطعیت جلوی تخریب باغات دزفول را گرفتیم و به جای حذف باغات بدنبال ساماندهی آنها برآمدیم که بهره مندی شهرداری ها از قِبل دیوارکشی دور باغات و ملزم کردن به اجرای نمای زیبا برای دیوار کشی باغات از جمله این اقدامات است.

آصفی ابراز داشت: مجوز ۹ رستوران سنتی با ۱۰ سوئیت در هر باغ تحت نظارت میراث فرهنگی را دنبال می کنیم تا از فضای باغات به درستی استفاده شود.

اختصاص ۵۰۰ هکتار فضای تفریحی در مجاورت دریاچه سد دز

وی افزود: علاوه بر این ۵۰۰ هکتار زمین در بخش شهیون دزفول به احداث فضاهای تفریحی گردشی در مجاورت دریاچه سد دز اختصاص یافته است.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان دزفول تا سال آینده به قطب بزرگ گردشگری تبدیل خواهد شد، خاطر نشان کرد: صنایع دستی شهرستان در خارج از کشور مشتریان فراوانی دارد و تنها طی چند ماه سپری شده از سال ۵ میلیارد ریال سوغات از دزفول فروخته شده است.

اشتغال زایی یک کامیون سبزی ؛ در دزفول:۹ نفر، در آستارا ۱۵۰ نفر

معاون استاندار خوزستان، اهمیت صادرات محصولات کشاورزی دزفول در اشتغال زایی را مورد تاکید قرار داد و گفت: یک کامیون سبزی در دزفول ۹ نفر را صاحب شغل می کند، در حالی که این کامیون به آستارا رفته و برای صادرات بسته بندی می شود که این کامیون در آستارا ۱۵۰ نفر را صاحب شغل می کند.

انتقال مشاغل مزاحم به خارج شهر، واگذاری پارک میلاد و لاله و تقویت سازمان های محلی از جمله دیگر اموری بود که مهندس آصفی آنها را برشمرد و بیان کرد: دستور داده ایم اتوبوس ها از شهر خارج شوند.

دست پدیده را دزفول رو کرد

آصفی، فرماندار ویژه دزفول با تاکید بر اینکه دست پدیده شاندیز اولین بار توسط دزفول رو شد گفت: وقتی دفتر پدیده در حال آغاز فعالیت در دزفول و ایجاد بحران جدید بود، دست آنها را رو کردیم و با مساعدت دادستان، دستور بستن دفتر پدیده در دزفول صادر شد و بعد استان هوشیار و بعد از آن نیز در سطح کشور با این موضوع پرداختند.

وی گفت: شرکت های این چنینی سرمایه های مردم دزفول را می مکیدند ولی با اقدام به موقع قبل از ایجاد بحران جلوی آن گرفته شد.

هیچ کاندیدای محترمی در این زمینه کاری نکرده است

معاون استاندار خوزستان، با اذعان به اینکه هر کاری برای خدمت به مردم کرده ایم، وظیفه دولت بوده است تاکید کرد: هیچ بشری به غیر از دستگاه اجرایی که وظیفه آنها بوده، در این کارها سهیم نبوده و هیچ کاندیدای محترمی در این زمینه کاری نکرده است.عده ای بدنبال سوء استفاده هستند. از کسانی که در این راه کمک کرده اند تشکر می کنم ولی این امور وظیفه دولت و مسئولین اجرایی است.

IMG 3511 هدیه مقام معظم رهبری به مردم دزفول / هیچ کاندیدی نمی تواند ادعا کند که او مشکل فرودگاه را حل کرده است/ چرایی رشد 60 درصدی قیمت نان در دزفول

ضرورت گفتگوی علمی بین موافقین و مخالفین کنسرت

وی یکی از مشکلات اجتماعی و سیاسی کشور را عدم برقراری دیالوگ در آن دانست و گفت: باید ظرفیت ها را بالا ببریم و با گفتگو اختلافات را برطرف کنیم.

فرماندار ویژه دزفول، گفتگوی علمی بین موافقین و مخالفین کنسرت را ضروری اعلام و تصریح کرد: بنده نیز این ظرفیت را دارم تا حرف های مخالفین را بشنوم.

“شیویت” و “جعفری” محصولات دزفولی پر طرفدار در روسیه

حبیب آصفی، سالم بودن محصولات کشاورزی دزفول را یکی از شاخص های مهم آنها عنوان و گفت: محصولات دزفول در زمانی تولید می شوند که در اکثر مناطق ایران تولید نمی شوند و از طرفی تنوع محصولات در دزفول بسیار زیاد است که این ویژگی های منحصر به فرد محصولات کشاورزی دزفول است بطوریکه در دو سال گذشته ۴۸۰ هزار تن محصول کشاورزی به اسم دزفول از مرز آستارا صادر شده است.

وی “شیویت” و “جعفری” را محصولات دزفولی پر طرفدار در روسیه عنوان و گفت: امسال بالای ۳۰ تریلی به صورت مستقیم به روسیه رفت و حتی یک کیلو از محصولات دزفول در زیر خاک دفن نشد.

IMG 3492 هدیه مقام معظم رهبری به مردم دزفول / هیچ کاندیدی نمی تواند ادعا کند که او مشکل فرودگاه را حل کرده است/ چرایی رشد 60 درصدی قیمت نان در دزفول

چرایی افزایش ۶۰ درصدی قیمت نان در دزفول

نماینده دولت در شهرستان دزفول به چرایی افزایش ۶۰ درصدی قیمت نان در شهرستان دزفول پرداخت و اذعان کرد: قیمت سراسری نان خوزستان در سالهای گذشته ۱۴۰ تومان اعلام شده که بدلیل مقاومت فرماندار پیشین دزفول در مقابل این رشد قیمت، موجب شد که در آن زمان قیمت نان در شهرستان دزفول کمتر از قیمت نان استان یعنی ۱۲۵ تومان بماند .

آصفی گفت: اما این موضوع موجب شد تا نانوایان وزن نان را از ۱۱۰ گرم به ۹۰ گرم کاهش دادند.

وی با اذعان به دستور سراسری برای افزایش قیمت نان به ۱۸۰ تومان افزود: این امر موجب شد تا در شهرستان دزفول مردم شاهد رشد ۵۹ درصدی قیمت نان شدند و این موضوع تنها در دزفول رقم خورده است.

۱۶ مورد تجریه آدم ربایی در استان های مختلف دارم

در این کنفرانس “احمد علیپور” معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه دزفول در پاسخ به سؤالی در رابطه با امنیت گفت: ۱۲ شاخص اصلی برای امنیت وجود دارد که بر اساس این شاخص ها و آمار شهرستان دزفول با کاهش جرم و افزایش کشف جرم در سال جاری حکایت دارد.

علیپور با اشاره به آدم ربایی صورت گرفته در دزفول گفت: ۱۶ مورد تجریه آدم ربایی در استان های مختلف دارم که در هیچ کدام با صلابت تر از اقدام صورت گرفته در دزفول انجام نشده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه دزفول، افزود: ۷۵ درصد از نمره ارزیابی عملکرد رهایی گروگان، به سلامت آزاد کردن گروگان بوده که این موضوع با موفقیت انجام و علاوه بر آن موفق شدیم بدون پرداخت وجه، دو نفر از گروگان گیران نیز دست گیر شدند.



منبع دزتودی

نظرات  (۱)

۲۵ دی ۹۵ ، ۱۵:۳۲ تور روسیه ارزان قیمت
دستتون درد نکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی