پوست، مو زیبایی ماهلین

انجام خدمات زیبایی: فیلر - بوتاکس - فشیال - آنزیم - مزوتراپی - پیرسینگ - پاکسازی - لیفت با نخ - چال گونه

پوست، مو زیبایی ماهلین

انجام خدمات زیبایی: فیلر - بوتاکس - فشیال - آنزیم - مزوتراپی - پیرسینگ - پاکسازی - لیفت با نخ - چال گونه


محمدرضا کرمی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دزنا ۲۴ اظهار داشت: در مکتب اسلامی ما به کاشت درخت اهمیت فراوانی داده شده و در زندگی صنعتی و پیشرفته امروز به اهمیت آن بیشتر پی می‌بریم.

وی افزود: توسعه فضای سبز اهمیت و ارزش خاصی دارد زیرا فضای سبز نه تنها ریه تنفسی شهر است بلکه از نظر تأثیر روحی و روانی به شهروندان در تلفیق با زندگی شهری از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

شهردار دزفول اضافه کرد: در همین راستا شهرداری دزفول توانسته به لطف خدا و تلاش همکاران، سرانه فضای سبز دزفول را به ۱۹ متر برساند که از استاندارد موجود در کشور چهار متر بیشتر است.

کرمی‌نژاد ادامه داد: در استان خوزستان بالاترین سرانه فضای سبز، به شهر دزفول اختصاص دارد.

این مسئول گفت: از دی‌ماه سال گذشته تاکنون ۷۰ هزار اصله نهال در عرصه‌های فضای سبز شهری غرس شده و یا به‌صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار گرفته که قرار است تا پایان سال به رکورد کاشت و توزیع ۱۰۰ هزار نهال برسیم.

شهردار دزفول خاطر نشان کرد: نوع این درختان را کنار، انجیر، کانی کارپوس، شمشاد، گل کاغذی، جمبو و… معرفی کرد.

کرمی‌نژاد ادامه داد: بعضاً در برخی پروژه‌ها با توجه به ضرورت حفظ جان شهروندان و بالا بردن ایمنی و توسعه شهر به ناچار مجبور به قطع برخی درختان می‌شویم که این امر با توجه به اینکه شهرداری دزفول تمام همت خود را برای حفظ فضای سبز قرار داده است، زیر نظر کمیته قطع اشجار و کارشناسان مربوط انجام می‌پذیرد.

شهردار دزفول در پایان متذکر شد: بر همه ما واجب است تا با حفظ مسئولیت در حفظ و نگهداری درختان، این نعمات الهی بیش از پیش بکوشیم تا شهری سبز و با نشاط داشته باشیم.


منبع: دزنا24

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی