پوست، مو زیبایی ماهلین

انجام خدمات زیبایی: فیلر - بوتاکس - فشیال - آنزیم - مزوتراپی - پیرسینگ - پاکسازی - لیفت با نخ - چال گونه

پوست، مو زیبایی ماهلین

انجام خدمات زیبایی: فیلر - بوتاکس - فشیال - آنزیم - مزوتراپی - پیرسینگ - پاکسازی - لیفت با نخ - چال گونه

مخمصه

پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۵۱ ب.ظ



اگه تو دو دنیای متفاوت نبودن می تونستن دوستای خیلی خوبی باشن برای هم . ( مثل خیلی از ماها )



  • مک نیل           یه نفر بهم گفت باید طوری زندگی کنی که وقتی فهمیدی کسی دنبالته ظرف ۳۰ ثانیه بتونی اونو ترک کنی
  • وینسنت            ببینم تو راهبی یا کشیش ؟
  • مک نیل             نه منم یه زنی رو دوست دارم
  • وینسنت            بهش گفتی چه کاره ای؟
  • مک نیل             گفتم فروشنده ام
  • وینسنت            پس اگه دیدی که من دنبالتم اون زنو میذاری و فراموشش میکنی؟ بدون این که ازش خداحافظی کنی؟
  • مک نیل             اینم یه جورشه
  • وینسنت            خیلی مزخرفه
  • مک نیل             همیشه همینطور بوده. یا اینطوریه یا هردو بهتره فکر یه کار دیگه ای باشیم
  • وینسنت            من کار دیگه ای بلد نیستم
  • مک نیل             منم همینطور
  • وینسنت            اما من نمیخوام اینطور باشه
  • مک نیل             منم همینطور


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۳
ماهلین

نظرات  (۱)

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی