پوست، مو زیبایی ماهلین

انجام خدمات زیبایی: فیلر - بوتاکس - فشیال - آنزیم - مزوتراپی - پیرسینگ - پاکسازی - لیفت با نخ - چال گونه

پوست، مو زیبایی ماهلین

انجام خدمات زیبایی: فیلر - بوتاکس - فشیال - آنزیم - مزوتراپی - پیرسینگ - پاکسازی - لیفت با نخ - چال گونه

سمینار آموزشی گونه در خطر انقراض “سمندر امپراطور” به همت اداره حفاظت محیط زیست دزفول در محل سالن اجتماعات غدیر دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان برگزار گردید .

“فرهاد قلی نژاد” رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول طی سخنانی ضمن اشاره به لزوم توجه به منابع و پتانسیل های منطقه زاگرس ، گفت : به مسائلی همچون جلوگیری از تخریب زیستگاه ها که باعث ایجاد آلودگی های زیست محیطی و آسیب رسیدن به گونه های در معرض خطر انقراض شده ، باید توجه جدی شود .



“باربد صفایی” از اعضای موسسه خزنده شناسان پارس با ارائه مقاله ای در خصوص وضعیت گونه در خطر انقراض سمندر کوهستانی لرستان ، فرصت ها ، تهدید ها و عوامل موثر در نابودی این گونه را برشمرد .

“رحیم الوندی” کارشناس اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان هم در ادامه با ارائه مقاله ای ، توجه نسبت به معرفی و نحوه پراکنش و سایر ویژگی های زیستگاه های گونه سمندر کوهستانی لرستان در استان خوزستان را خواستار شد و افزود : همگی سمندرهای موجود در نواحی شمال استان خوزستان و ناحیه جنگل های زاگرس ، در شهرستان هایی نظیر دزفول ، اندیمشک ، اندیکا ، مسجد سلیمان و ایذه قرار داشته ، که زیستگاه های این گونه در خطر انقراض در دزفول هم از نظر تعداد و هم از نظر وسعت بیشتر است ، که این شهرستان را از این حیث در مقام اول استان قرار داده است .


منبع روناش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی